Assistant(e) Commercial(e)
Atos
Leudelange, Luxembourg, GB
il y a 5j

About Worldline

Worldline Euronext : WLN is the European leader in the payment and transactional services industry. With innovation at the core of its DNA, Worldline's core offerings include pan-

European and domestic Commercial Acquiring for physical or online businesses, secured payment transaction processing for banks and financial institutions, as well as transactional services in e-

Ticketing and for local and central public agencies. Thanks to a presence in 30+ countries, Worldline is the payment partner of choice for merchants, banks, public transport operators, government agencies and industrial companies, delivering cutting-

edge digital services. Worldline's activities are organized around three axes : Merchant Services, Financial Services including equensWorldline and Mobility & e-

Transactional Services. Worldline employs circa 11,000 people worldwide, with estimated pro forma revenue of circa 2.3 billion euros on a yearly basis.

Worldline is an Atos company. worldline.com

Au sein de notre organisation de 220 employés, nous cherchons à renforcer notre équipe commerciale, située à Munsbach au Luxembourg.

Le service assure la promotion et le suivi des contrats pour les marchands. Premier contact des clients commerçants lors du processus de la mise en place des contrats pour le compte des sociétés de licence et sociétés commerciales.

Vous agirez comme back-office commercial et travaillerez en collaboration avec les équipes de vente, de marketing, de communication et de support client afin de fournir les meilleurs services à nos clients.

Vos responsabilités :

  • Promouvoir, expliquer et conseiller les clients sur les produits et services;
  • Vérifier, réaliser et assurer que les dossiers d'affiliation répondent aux normes et exigences des systèmes internationaux et des instances de surveillance du secteur financier afin de garantir la conformité et de minimiser les risques financiers ;
  • Travailler en étroite collaboration avec le support client assurant la mise en place du contrat dans les différents systèmes et l'installation des terminaux sur site;
  • Soutenir l'activité commerciale et assurer un suivi régulier des campagnes et des activités de communication auprès des commerçants, y compris les rappels (appels et courriers) et les mises à jour du système;
  • Scanning des dossiers clients afin d'être conforme à la législation en matière d'archivage.
  • Votre profile :

  • Vous avez une expérience de 1 ou 2 ans dans un service clientèle / commercial ;
  • Bilingue français et le luxembourgeois avec de bonnes connaissances en allemand. L'anglais sera considéré comme un avantage ;
  • Vous avez de très bonnes connaissances des outils Microsoft ; vous êtes habitué à utiliser des applications ;
  • Vous avez développé un sens commercial / Orientation client ;
  • Vous disposez d'une grande capacité d'adaptation et d'un esprit d'équipe ; vous montrez une forte volonté d'évoluer dans une entreprise dynamique et en croissance et une organisation internationale.
  • Seules les candidatures correspondant au profil que nous recherchons seront contactées.

    Why work at Worldline?

    Our success comes from strong skills, new ideas, diverse points of view and the energy of all women and men from Worldline.

    Not only do they represent our Human Capital, they are also key players in our success. We make managing our talents a major asset in the success of our business.

    At Worldline, we do more than just managing our talents. It is our top priority to involve them, inspire them, and develop them.

    In line with our guiding principle "Build your career and grow with us", it is our mission to ensure that their potential can grow and flourish through the numerous development programs and career opportunities we offer.

    Your Application

    If you wish to apply for this position, please click below to complete our online application form and attach your CV in either Word, rtf or text format.

    Worldline is an equal opportunity employer. All applicants will be considered for employment without attention to their race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, veteran or disability status.

    Our recruitment decisions are based solely on qualifications, skills, knowledge and experience and relevant business requirements.

    We are committed to making reasonable adjustments to the applications process for people with disabilities.

    Postuler
    Ajouter aux favoris
    Retirer des favoris
    Postuler
    Mon email
    En cliquant sur « Continuer », je consens au traitement de mes données et à recevoir des alertes email, tel que détaillé dans la Politique de confidentialité de neuvoo. Je peux retirer mon consentement ou me désinscrire à tout moment.
    Continuer
    Formulaire de candidature